Education, Culture and Social Struggles: Reverberations in a Land of Mandonism and Patriarchalism
DOI:
https://doi.org/10.20888/ridpher.v8i00.17509Keywords:
Education, Culture, Social strugglesAbstract
The Dossier presented in the 2022 Edition entitled “International Anarchism: Education, Culture and Social Struggles”, organized by Pere Solà Gussinyer, Doris Accioly e Silva and Luciana Eliza dos Santos, brings together researchers, documentalists and anarchist writers from the most diverse backgrounds. In fact, it is a topic of international interest, with proposals that meet social struggles, in favor of a culture and education that include claims that are still present and necessary for social groups in the struggle for better living conditions and social justice.Downloads
References
.
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Ridphe_R, Ibero-American Journal of Historical-Educational Patrimony
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Direitos Autorais para artigos publicados nesta revista são de exclusividade da revista. Em virtude de aparecerem nesta revista de acesso público, os artigos são de uso gratuito, com atribuições próprias, em aplicações educacionais e não comerciais. Sendo utilizados dados ou o artigo completo para outros fins, o autor deverá solicitar por escrito autorização ao editor para tais fins.
A RIDPHE_R Revista Iberoamericana do Patrimônio Histórico-Educativo utiliza a licença do Creative Commons (CC), preservando assim, a integridade dos artigos em ambiente de acesso aberto.
Licença utilizada: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Aviso de derechos de autor
Los derechos de autor para artículos publicados en esta revista son de exclusiva de la revista. En virtud de aparecer en esta revista de acceso público, los artículos son de uso gratuito, con atribuciones propias, en aplicaciones educativas y no comerciales. Si se utilizan datos o el artículo completo para otros fines, el autor deberá solicitar por escrito autorización al editor para tales fines.
La RIDPHE_R Revista Iberoamericana del Patrimonio Histórico-Educativo utiliza la licencia de Creative Commons (CC), preservando así la integridad de los artículos en ambiente de acceso abierto.
Licencia usada: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/